![]()
PSTD
Postów na forum - 1
Odp: Zapraszamy do dyskusji2012-12-04 19:07:43
Cytat:
W ramach prac tworzonego własnie zespołu roboczego będą określone wskaźniki jakości oraz uzgodnione metodyki badań wytypowanych wskaźników, tak by klienci otrzymali przejrzysta i porównywalna informacje na temat rzeczywiście swiadczonej jakości usług
Cytat:
Pozwoliłem sobie podkreślić najważniejsze zdanie - W myślę że ponad 70% przypadków wskaźniki jakości będzie "analizował" Klient/Abonent/ który rozpoczyna - lub ma doświadczenie z Internetem szerokopasmowym /także telefonią/ na zasadzie - mam internet 6 mega -giga czegośtam czy słynne 150M LTE. Po podpisaniu umowy okazuje się że owszem ale.. i tu następuje cała lista od ograniczeń ilości danych poprzez słynne DO w umowach, do informacji że predkośc wg umowy osiągnie się pod nadajnikiem czy mając 100mb do centrali a nie 10 km.
Cytat:
Posiadając już łącze /zastanawiając się nad zmianą poziom wiedzy większości Klientów pozwala mu na analizę "speedtest.pl" itp a nie "wg normy ETSI XXX ten operator jest lepszy".
Cytat:
Jak najbardziej wskaźniki poziomu obsługi Klienta(
Cytat:
Obsługa BOK, czasy zgłoszeń, obsługa reklamacji, terminy umów itp ) pozwoją wprost na wybór operatora mającego ilościowo/jakościowo najlepszą kategorię o tyle podanie Klientowi który nie wie czy ma "150 mega, 150 giga czy 150 kilo, ważne że 150" wskaźników wysoce specjalistycznych tylko zagmatwa sprawę i oprócz analizy np 5 operatorów i po 20 cenników każdy dojdzie Klientowi po 20 wskaźników.
Cytat:
Wskaźniki jakości powinny finalnie być proste, zrozumiałe dla Klienta i możliwe do sprawdzenia.
|
Portal realizowany w ramach projektu nr POIG.07.01.00-00-019/09 pn. „System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.